| |||||
укр рус eng | |||||
Опитування |
Новини державних закупівельСтан виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 15.04.2020 року № 236/01.02-01 «Про застосування електронної системи закупівель товарів, робіт і послуг» у січні-березні 2021 року За аналітичними даними системи «Prozorro» в області за допомогою системи електронних закупівель у січні-березні 2021 року 881 організатор з Тернопільської області оголосив 37534 закупівлі, у яких взяли участь 5426 учасників зі всієї України. Очікувана вартість закупівель становить 4847,4 млн гривень. Виграно 36672 пропозиції на суму 4097,9 млн гривень. Поточна сума договорів 1802,1 млн гривень. Зекономлено 401,7 млн гривень бюджетних коштів. Із загальної кількості закупівель, що відбулися на території Тернопільської області, 28908 тендерів відбулися за участю 3203 постачальників, що зареєстровані у Тернопільській області. Очікувана вартість по даних закупівлях становить 3842,6 млн гривень. Виграно 28598 пропозицій на суму 3221,6 млн гривень. Поточна сума договорів 1104,5 млн гривень. Із загальної кількості закупівель, що відбулися на території України, 31622 тендери відбулися за участю 3410 постачальників, що зареєстровані у Тернопільській області. Очікувана вартість по даних закупівлях становить 6388,9 млн гривень. Виграно 30672 пропозиції на суму 4025,3 млн гривень. Поточна сума договорів 1502,5 млн гривень. ---------------------------------------------------
Стан виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 15.04.2020 року № 236/01.02-01 «Про застосування електронної системи закупівель товарів, робіт і послуг» у січні-грудні 2020 року За аналітичними даними системи «Prozorro» в області за допомогою системи електронних закупівель у січні-грудні 2020 року 1168 організаторів Тернопільської області оголосили 105992 закупівлі, у яких взяли участь 10534 учасники зі всієї України. Очікувана вартість закупівель становить 16672,2 млн гривень. Виграно 103706 пропозицій на суму 12320,7 млн гривень. Поточна сума договорів 10678,8 млн гривень. Зекономлено 1,1 млрд гривень бюджетних коштів. Із загальної кількості закупівель, що відбулися на території Тернопільської області, 83711 тендерів відбулися за участю 5744 постачальників, що зареєстровані у Тернопільській області. Очікувана вартість по даних закупівлях становить 11539,3 млн гривень. Виграно 83015 пропозицій на суму 8702,8 млн гривень. Поточна сума договорів 8184,9 млн гривень. Із загальної кількості закупівель, що відбулися на території України, 92131 тендер відбувся за участю 6149 постачальників, що зареєстровані у Тернопільській області. Очікувана вартість по даних закупівлях становить 28215,1 млн гривень. Виграно 89554 пропозиції на суму 12329,1 млн гривень. Поточна сума договорів 10956,3 млн гривень. ----------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------- Затверджено нові накази, які регламентують відносини у сфері публічних закупівель ДП „ПРОЗОРРО” повідомляє, що накази ДП „ЗОВНІШТОРГВИДАВ” від 13.04.2016 року № 35 „Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” та від 20.06.2017 року № 49 „Про внесення змін до Порядку здійснення допорогових закупівель” втратили чинність. Натомість ДП „ПРОЗОРРО” прийнято ряд наказів (зі змінами), якими затверджується інструкція для здійснення допорогових закупівель, а також інструкція з використання каталогу Prozorro-market:
14 вересня 2020 року Кабінет Міністрів України прийняв постанову № 822 „Про затвердження порядку формування та використання електронного каталогу”. Цей документ регулює роботу першого державного онлайн магазину Prozorro Market і розкриває його повний потенціал для бізнесу та держави. Відтепер державні замовники можуть користуватись Prozorro Market для закупівель до 200 тис. гривень, а ті, що є монополістами у своїй галузі — до 1 млн гривень. Зауважимо, що до прийняття постанови верхня межа складала 50 тис. гривень, що суттєво обмежувало закупівлі багатьох замовників через Prozorro Market. Prozorro Market створений для того, щоб державні та комунальні органи влади та підприємства могли без зайвих зусиль та організації тендерів купувати товари широкого вжитку: офісне приладдя, пальне, меблі, побутову хімію, комп'ютери, посуд тощо. Крім цих позицій, в Prozorro Market також продаються медичні маски, антисептики, санітарні набори та багато інших медичних товарів. Prozorro Market – це нові можливості як для держави, так і для бізнесу. Підприємці, особливо малий і середній бізнес, зможуть суттєво розширити ринок збуту завдяки цьому інструменту (потенційний оборот на Prozorro Market становить 30 мільярдів гривень щороку). Водночас державні установи отримують зручний інструмент закупівель. Деякі переваги оновленого Prozorro Market: - принцип економії державних коштів зберігається. Постанова КМУ врегульовує інструмент запиту цінових пропозицій. Купуючи щось від 50 тис. гривень, замовник зазначатиме товар, а постачальники надаватимуть свої ціни. Переможець — той, хто запропонує найнижчу ціну, — визначатиметься автоматично. Таким чином, один з головних принципів публічних закупівель — конкуренція — продовжує працювати і в Prozorro Market; - завдяки Prozorro Market бізнес зможе економити час та знизити операційні витрати. Аби потрапити в електронний каталог Prozorro Market, достатньо один раз пройти просту процедуру кваліфікації. Таким чином, підприємці отримують зручний канал збуту і можуть без додаткової реклами отримувати замовлення від понад 30 тисяч державних установ з усієї країни; - гнучкі тарифи. Для підтримки, наповнення та розвитку Prozorro Market бізнес буде сплачувати комісію — але лише в разі підписання угоди. Йдеться про 3% від суми договору при вартості закупівлі до 50 тис. гривень, 2% – до 200 тис. гривень, 1% – понад 200 тис. гривень. Для державних замовників користування Prozorro Market є повністю безкоштовним.
- подати документи адміністраторам Prozorro Market (ДУ «Професійні закупівлі» або ДП «Медичні закупівлі України» в залежності від типу продукції). - пройти кваліфікацію (отримати підтвердження відповідності товару вимогам). - бути зареєстрованим на одному із майданчиків-учасників пілотного проекту (dzo.com.ua, e-tender.ua, zakupki.prom.ua, smarttender.biz); - розмістити оголошення про товар та очікувати на покупця. На сайті prozorro.gov.ua в рубриці «Prozorro Market. Пілот» є умови та перелік документів, які мають подати постачальники для участі у проекті. Також надаємо корисні посилання для більш детальної інформації Інструкція як купувати на Prozorro Market https://prozorro.gov.ua/news/instrukciya-yak-kupuvati-na-prozorro-market --------------------------------------------------- До уваги представників бюджетних організацій! Наприкінці квітня запрацював перший державний онлайн-магазин Prozorro Market, який дозволяє: - полегшити процес закупівель 4-ох найпопулярніших груп товарів: 1) офісне устаткування та приладдя; 2) машини для оброблення даних; 3) комп’ютерне обладнання; 4) фармацевтична продукція та медичні матеріали. - максимально спростити закупівлі на допорогові суми (до 200 тисяч гривень) за принципом «зайшов в систему-задав параметри товару-обрав найкращу пропозицію-здійснив закупівлю». На сьогодні до Prozorro Market підключені 6 майданчиків: - dzo.com.ua; - e-tender.ua; - zakupki.prom.ua; - smarttender.biz. - tendersallbiz - tenderonline Для здійснення закупівлі на Prozorro Market:
Також надаємо корисні посилання для більш детальної інформації Інструкція як купувати на Prozorro Market https://prozorro.gov.ua/news/instrukciya-yak-kupuvati-na-prozorro-market |
Анонси подійАктуальна тема |