- Районна державна адміністрація
- Офіційні документи
- Запобігання корупції
- Доступ до публічної інформації
- Звернення громадян
- Громадська рада
- Спостережна комісія
- Центр надання адміністративних послуг
- Контакти та графік роботи центру надання адміністративних послуг
- Регламент центру
- Перелік адміністративних послуг
- Положення, регламент та перелік послуг Центр
- Положення про центр
- Послуги, що надаються через ЦНАП
- Перелік послуг за категоріями
- Інформаційні та технологічні картки
- Відділ регіонального розвитку, містобудування та архітектури райдержадміністрації
- Відділ державної реєстрації Козівської райдержадміністрацїі
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКАадміністративної послуги з державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації створення юридичної особи (крім громадського формування)
- Інформаційнка картка державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
- Інформаційна картка включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01 липня 2004 року
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з видачі документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з видачі витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКАадміністративної послуги з державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКАадміністративної послуги з державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, щомістяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації фізичної особи підприємцем
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації припинення відокремленого підрозділуюридичної особи (крім громадського формування)
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації створення відокремленого підрозділу юридичної особикрім громадського формування)
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті їїреорганізації (крім громадського формування)
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКАадміністративної послуги з державної реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи (крім громадського формування
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування)
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування)
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування)
- Головне територіальне управління юстиції у Тернопільській області
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з видачі дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги зі скасування державної реєстрації статуту територіальної громади
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації змін до статуту територіальної громади
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації статуту територіальної громади
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації припинення постійно діючого третейського суду
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації змін до відомостей про постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації постійно діючого третейського суду
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації постійно діючого третейського суду
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації відмови від всеукраїнського статусу громадського об'єднання
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації підтвердження всеукраїнського статусу громадського об'єднання
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації припинення структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації припинення громадського
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про припинення структурного утворення політичної партії
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації створення структурного утворення політичної партії
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації припинення відокремленого підрозділу
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об'єднання
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації створення відокремленого підрозділу громадського об'єднання
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації припинення громадського об'єднання в результаті його реорганізації
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації припинення громадського об'єднання в результаті його реорганізації
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації припинення громадського об'єднання в результаті його ліквідації
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об'єднання
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про відміну рішення про припинення громадського об'єднання
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про припинення громадського об'єднання
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про виділ громадського об'єднання
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті реорганізації
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок
- Козівське міжрайонне управління Головного управління Держсанепідслужби у Тернопільській області
- Головне управління Держгеокадастру у Тернопільській області
- Інформація про центр надання адміністративних послуг
- Нормативна база діяльності ЦНАП
- Очищення влади
- ВД Фонду соціального страхування України
- Управління Держпродспоживслужби в Козівському районі
- УДКСУ у Козівському районі
- Козівьке бюро правової допомоги
- Відділ регіонального розвитку райдержадміністрації
- Гуманітарна сфера
- Фінансове управління райдержадміністрації
|
На головну / Центр надання адміністративних послуг / Послуги, що надаються через ЦНАП / Інформаційні та технологічні картки / Козівське міжрайонне управління Головного управління Держсанепідслужби у Тернопільській області
Експлуатаційний дозвіл операторам потужностей (обєктів), що займаються виробництвом харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі
ПОГОДЖЕНО
Пудлик Ю.Й.
Голова Козівської РДА
(ПІБ голови райдержадміністрації / міського голови)
_______________________________
(підпис)
МП
«____» «___________» 20__ р |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Начальник Козівського міжрайонного управління
Головного управління
Держсанепідслужби
у Тернопільській області,
головний державний санітарний лікар Козівського, Бережанського, Зборівського районів
Ширін М.М.
(ПІБ та посада керівника місцевого дозвільного органу)
________________________________
(підпис)
МП
«____» «__________» 20___ р |
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
_____Експлуатаційний дозвіл операторам потужностей (обєктів), що займаються виробництвом харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі
__________________________________________________________________
(назва документа дозвільного характеру)
__________________________________________________________________
___ Козівське міжрайонне управління Головного управління Держсанепідслужби у Тернопільській області
(найменування органу, що видає документ дозвільного характеру)
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)______
Інформація про центр надання адміністративної послуги |
Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення |
Центр надання адміністративної послуги |
1. |
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги
вес
|
Адреса: 47600, Тернопільська область, шт. Козова, вул. Грушевського, 38, приміщення Козівської
р^авржадмінісірації. |
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги |
Адміністратор: понеділок, середа, четвер з
8.30 до 17.00, вівторок з 12.00 до 17.00, субота з 8.30 до 16.00. Надання консультації представниками дозвільних органів.
Дозвільні аргани: щовівторка з 10°° до ІЗ00 |
3. |
Телефон/факс (довідки,, адреса електронної пошти, та веб-сайт центру надання адміністративної послуги |
телефон: (0247) 2-27-65 |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
4. |
Закони України |
Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів», розд. 4 ст. 22,23; Закон України «Про дозвільну систему в сфері господарської діяльності . Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» статті 10-12; |
|
|
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанові КМУ № 712 від 12.05.2007р. «Про затвердження Порядку видачі експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва переробки або реалізації харчових продуктів»; Постанова КМУ від 21.05.2009р. № 526 «Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
(назва, дата та номер, пункт) |
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування |
(назва, дата та номер, пункт) |
Умови отримання адміністративної послуги |
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Засвідчена копія акту державної приймальної комісії про прийняття в експлуатацію збудованого чи реконструйованого об’єкту або копія акту технічної комісії |
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. Заява 2. Засвідчена копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта господарювання;
3. Засвідчена копія акту державної приймальної комісії про прийняття в експлуатацію збудованого чи реконструйованого об’єкту або копія акту технічної комісії;
|
10.
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
4.Перелік харчових продуктів, що їх виготовляє, переробляє або реалізовує ваше підприємство, за вашим підписом;
5. Протоколи досліджень харчових продуктів, які (дослідження) проведено заходами акредитованих лабораторій |
11 |
Платність (безоплатність надання адміністративної |
Платно |
11.1 |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
Постанова КМУ від 12.05.2007року №712 «Про затвердження Порядку видачі експлуатаційного дозволу для потужностей (об'єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів» |
11.2 |
Розмір та порядок внесення гоіагй (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу |
200,00 |
11.3 |
Розрахунковий рахунок для внесення плати |
р/р 31112115700282
код 23588148 |
12 |
Строк надання адміністративної послуги |
Від поданої заяви на протязі 30 робочих днів |
13 |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
1) Зареєстровані протягом останніх шести місяців випадки харчових отруєнь, гострих кишкових інфекцій або інших захворювань, де фактором передачі, доведеним в установленому законодавством порядку, були харчові продукти, що вироблені на потужності (об'єкті), заявленій для отримання експлуатаційного дозволу;
2) Зареєстровані факти виявлення небезпечної чи непридатної до споживання продукції, що вироблена на потужності (об'єкті), заявленій для отримання експлуатаційного дозволу;
3) Відмова оператора потужності (об'єкта) у проведенні інспекції, невиконання ним приписів, розпоряджень, виданих за результатами проведення органом державного нагляду (контролю) планових та позапланових заходів.
|
14 |
Результат надання адміністративної послуги |
Видача експлуатаційного дозволу суб’єкту господарювання. |
15 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто засновником (або його представником за довіреністю) при пред'явленні паспорта і платіжного документа про сплату адміністративного збору |
16 |
Примітка |
Графік роботи ЦНАП може змінюватись в залежності від попиту на адміністративну послугу |
ПОГОДЖЕНО
Голова Козівської районної
державної адміністрації
______________Ю.Й.Пудлик
«___» ____________ 2013 року
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Начальник Козівського
міжрайонного управління
Головного управління Держсанепідслужби
у Тернопільській області,
головний державний санітарний лікар Козівського, Бережанського, Зборівського районів
Ширін М.М.
(ПІБ та посада керівника місцевого дозвільного органу)
________________________________
(підпис)
МП
«____» «__________» 20___ р |
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА
Погодження та затвердження експлуатаційного дозволу операторам потужностей (об’єктів), що здійснюють в Україні діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі
(назва документа дозвільного характеру)
Козівське міжрайонне управління Головного управління Держсанепідслужби у Тернопільській області
(найменування органу, що видає документ дозвільного характеру)
№
п/п |
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ |
Дія*
(В, У, П, З) |
Термін виконання
(днів) |
1 |
Прийом і перевірка повноти пакету документів, що надійшли в «Центр надання адміністративних послуг» Козівської районної державної адміністрації |
Начальник, лікар-гігієніст, санітарний фельдшер Козівського міжрайонного управління Головного управління Держсанепідслужби у Тернопільській області |
В |
Протягом 1 робочого дня |
2 |
Реєстрація заяви в Козівському міжрайонному управлінні Головного управління Держсанепідслужби у Тернопільській області |
Начальник, лікар-гігієніст, санітарний фельдшер Козівського міжрайонного управління Головного управління Держсанепідслужби у Тернопільській області |
В |
Протягом 1- 2 робочого дня |
3 |
Подання заяви та пакету документів для ознайомлення та накладення відповідної резолюції начальником Козівського міжрайонного управління Головного управління Держсанепідслужби у Тернопільській області |
Начальник, лікар-гігієніст, санітарний фельдшер Козівського міжрайонного управління Головного управління Держсанепідслужби у Тернопільській області |
В |
Протягом 1- 2 робочого дня |
4 |
Внесення резолюції до журналів реєстрації |
Начальник, лікар-гігієніст, санітарний фельдшер Козівського міжрайонного управління Головного управління Держсанепідслужби у Тернопільській області |
В |
Протягом 1- 2 робочого дня |
5 |
Визначення безпосередніх виконавців та передача пакету документів спеціалісту управління та/або лабораторного центру |
Начальник, лікар-гігієніст, санітарний фельдшер Козівського міжрайонного управління Головного управління Держсанепідслужби у Тернопільській області |
В,У |
Протягом 2-3 робочого дня |
6 |
Вивчення та опрацювання отриманого пакету документів, проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи |
Виконавці експертизи (спеціалісти та фахівці управління та/або лабораторного центру) в відповідності до наказу начальника Козівського міжрайонного управління Головного управління Держсанепідслужби у Тернопільській області |
В,У |
Протягом 3-6 робочого дня |
7 |
7.А. У разі негативного результату розгляду - підготовка та направлення листа з зауваженнями до «Центру надання адміністративних послуг» та заявнику
7.Б. У разі позитивного результату розгляду- направлення заяви до ДП «Центр реєстрів висновків ДСЕСУ України» |
Виконавці експертизи (спеціалісти та фахівці управління та/або лабораторного центру), Начальник, лікар-гігієніст, санітарний фельдшер Козівського міжрайонного управління Головного управління Держсанепідслужби у Тернопільській області
Виконавці експертизи (спеціалісти та фахівці управління та/або лабораторного центру), Начальник, лікар-гігієніст, санітарний фельдшер Козівського міжрайонного управління Головного управління Держсанепідслужби у Тернопільській області |
В,У |
Протягом
3-5 робочого дня
Протягом
3-6
робочого дня |
8 |
Опрацювання отриманого направлення, складання протоколу експертизи та проекту висновку держсанепідекспертизи |
Виконавці експертизи (спеціалісти та фахівці управління та/або лабораторного центру) Начальник, лікар-гігієніст, санітарний фельдшер Козівського міжрайонного управління Головного управління Держсанепідслужби у Тернопільській області |
В,У |
Протягом
6-8 робочого дня |
9 |
Візування та подання проекту висновку для погодження начальником Козівського міжрайонного управління Головного управління Держсанепідслужби у Тернопільській області |
Начальник, лікар-гігієніст, санітарний фельдшер Козівського міжрайонного управління Головного управління Держсанепідслужби у Тернопільській області |
В,У,П |
Протягом
8
робочого дня |
10 |
Отримання документів дозвільного характеру з центру реєстрів з присвоєним реєстраційним номером та передача їх на затвердження начальником Козівського міжрайонного управління Головного управління Держсанепідслужби у Тернопільській області |
Начальник, лікар-гігієніст, санітарний фельдшер Козівського міжрайонного управління Головного управління Держсанепідслужби у Тернопільській області |
В,З |
Протягом
8-9
робочого дня |
11 |
Передача затверджених документів дозвільного характеру до «Центру надання адміністративних послуг» для завершення проходження дозвільної процедури |
Начальник, лікар-гігієніст, санітарний фельдшер Козівського міжрайонного управління Головного управління Держсанепідслужби у Тернопільській області |
В |
Протягом
9-10
робочого дня |
Загальна кількість днів надання послуги |
10 |
Загальна кількість днів (передбачена законодавством) |
10 |
Примітка:
В – виконавці;
У – беруть участь;
П – погоджує;
З – затверджує.
|
|